Thursday, February 25, 2010

გრძნობებში გარკვევა


ყოველთვის მიჩნდება კითხვა, ნეტა ვინმე ფიქრობს ზუსტად ისე, როგორც მე? ალბათ, არა. ყველა ადამიანი ხომ ინდივიდუალური და სრულიად განსხვავებულია. როგორც ვიცით ტვინი დღედაღამ მუშაობს არდადეგების, შვებულების და დეკრეტის გარეშე. სხვა რომ არაფერი ვთქვათ, სწორედ იგი აკონტროლებს ორ სასიცოცხლო მნიშვნელობის ფუნქციას ორგანიზმში: გულის მუშაობასა და სუნთქვას. მაგრამ არ დაგვავიწყდეს რომ გარდა ამ ყველაფრისა იგი ფიქრობს კიდეც (ნუ ყოველშემთხვევაში ჩემი კი :P).
აი ჩემი ფიქრები კი, ბრძოლის ველს გავს ჩემსა და ჩემს მეორე მეს შორის.. საოცრად განვსხვავდებით ერთმანეთისგან, რაც არ უნდა ვთქვა ან გავაკეთო არაფერი მოსწონს, ყველა აზრში მეწინააღმდეგება და ყოველთვის საბაბს ეძებს, რომ მეჩხუბოს. ელემენტარულ საყოფაცხოვრებო წვრილმანებზეც კი თავისებური აზრი აქვს და რაც მთავარია ჩემგან სრულიად განსხვავებული.


ახლა მინდა წარმოგიდგინოთ ერთი ჩვეულებრივი, სხვებისგან არაფრით განსხვავებული დიალოგი, კამათი ჩემს მეორე მესთან.. და რაზე თუ იცით? ტანსაცმელზე..:

- რა ჩავიცვა?
- მე რავიცი, რაც გინდა ის ჩაიცვი.
- უიმეე, შენს მეორე მე გქვია რა, ტფუი..ამას ჩავიცმევ.
- ხო ეგ ჩაიცვი და მენაგვეები, რომ ჩაგივლიან შემთხვევით თავიათ მანქანაში თუ ჩაგაგდეს არ გაგიკვირდეს და შეიფერე.
- შენ რა გინდა ვაბშე, შე მათხოჯო. აბა რა ჯანდაბა ჩავიცვა მითხარი.
- აი ეს.
- მადლობა რჩევისთვის და კიდევ უფრო დიდი მადლობა ღმერთს, რომ აზროვნების უნარი მომანიჭა და უარის თქმა შემიძლია შენს უგზოუკლოდ დახვეწლ რჩევაზე.
- აუფ.. წადი რა, აწი მე შენ რამე გითხრა..
- არც მჭირდება, ვინ გკითხა ვაბშე რამე, ვერ მოკეტავ?! ამას ჩავიცმევ და მორჩა.
- ფუუუ... და ვის ტვინში ვცხოვრობ (საფეთქლებს იზელს), ამას მერჩია დაჟე კოხორას ტვინში მეცხოვრა, ის .... დამიჯერებდა მაინც.
- ჰოდა მიბრძანდი, არავის დაუპატიჟებიხარ. გამომიჩნდა აქ მოდის კანონმდებელი. წაეთრიე რა ვაბშე მათხოვარო შემოკედლებულო.
- კიდე საკითხავია ვინაა შემოკედლებული ბომჟო ლოთო.
- რავიცი იმ დღეს კი კარგად სვამდი.. მიდი, მიდი კიდე ერცთიცო იხვეწებოდი :D არაფრის ღირსი არ ხარ.
- სულ ტიტველი წადი თუ გინდა. არ მკიდია?! მართლა ტუგადუმი თევზი ხარ რა.
- შენ ვინ ხარ ერთი? ძაან მაინტერესებს.
- მე მოაზროვნე თევზი ვარ :P :D.
- აუფ, რა შუტნიცა ხააარ, გაიღვიძა ხო ისევ დახშულმა ტალანტმა თუ როგორაა? :D
- არ მაინტერესებს, ჩაიცვი დროზე და წაეთრიე დაგაგვინდა თუ ხვდები საერთოდ მაგდენს.
- ხო, კაი, კაი. რამდენი დრო დამაკარგვინე, ვინ ხარ საიდან მოხვედი?! ვერ გიტან.
- მოგიწევს ჩემი ატანა სიკვდილამდე და სიკვდილის მერე თუ რამეა იქაც. იF.

გრძელდება ფიქრი და გრძელდება ომი. და ასე ყოელდღე, ყოველდღე რა - ყოველწამს. მერე მოვა ვიღაცა და მეტყვის გრძნობებში გარკვევა გჭირდებაო :D.. მაგრები არიან ეს ეკონომისტი ფსიქოლოგები..

10 comments:

Author said...

გრძნობებში გარკვევა გჭირდება tevzo... !!! igrdznoba iumori (tvitnaswavli) :P:P:P

Kate said...

"nეტა ვინმე ფიქრობს ზუსტად ისე, როგორც მე? "


ამაზე რამდენი მიფიქრია...
არვიცი პასუხი.
არასოდეს არვიცი პასუხი.

FISH said...

ხანდახან მგონია, რომ ვიღაც შეიძლება ისეთი არსებობდეს ვინც ჩემს ფიქრებს კითხულობს, ნეტა ეს ნორმალურია?! :?

Kate said...

Word Verificatio გამოურთე რა :D

რომ ვამბობდი, ეგეთი არავინ არსებობსმეთქი, თურმე არსებობდა.
მაგრამ ახლა მგონი არავინ კითხულობს...
კიარადა ვერავინ ხვდება რას ვფიქრობ.

FISH said...

''მაგრამ ახლა მგონი არავინ კითხულობს... ''
რატო რა უქენი იმ საცოდავს :))

Kate said...

ეჰ...
მე რა ვუქენი, თვითონ უქნა :d

FISH said...

ვერაფერს მივხვდი, მაგრამ არ მიკვირს თევზი ხარ :*

Kate said...

ჰაჰაჰაჰაა :D :D :D :D
მაგარი იყო.
ჩემს ძველ პოსტებშჳ ყველაფერი წერია.

FISH said...

დარწმუნებული ვარ ოდესმე დავდგები მაგ პოსტების წაკითხვის ხასიათზე:->, ეხლა ძაან მეზარება :-s

Kate said...

შენ კი არა, მე მეზარება :))