Sunday, June 6, 2010

Auf Wiedersehen!

ცოტა ხნით.





ნეტა ვინმე მიხვდება?!

11 comments:

Kate said...

მე მივხვდები...


რატომ???
რა ხდება???

FISH said...

პირველ სურათს თუ გაადიდებ და წაიკითხავ, მიხვდები.
ყველაფერი დაწვრილებით მაქვს ახსნილი :D

Kate said...

მეც ბევრ დროს ვხარჯავ პირწიგნაკზე.
მერე რა???

FISH said...

არც არაფერი, უბრალოდ მომბეზრდა.

Kate said...

ეეეე...
კარგი რა...

FISH said...

მაინტრესებს რამდენი ხანი გავძლებ, ერთი თვე რო გავა, შევალ. 6 ივლისს. ეხლა გავიგებ რამდენად ძლიერი ვარ, იმიტომ რომ უკვე ძალიან მენატრება.

Kate said...

ნუ დებ თავს სიძლიერეზე, როცა არ ხარ :D :D :D


წერე რა.
კარგი პოსტები გაქვს.
გაგლახავ. სადმე.

FISH said...

არადა მართლა არ ვარ, მაგრამ ნებისყოფას ვწვრთნი :P

როგორ მიხარიხარ შენ ხო არ იცი :*

Kate said...

ხოდა ხომ იცი, რომ არ მოგასვენებ :D :D :D

Anonymous said...

neta mixvdeba vinmeo ?! :P:P:P gelodebi ert tveshi :* gkocni gexvevi sheni alxaza :* mnaxe am dgeebshi :P

FISH said...

ჩემო ალხაზა ამ დღეებში ჩემი თავი თუ ვნახე სარკეში, მადლობელი დავრჩები განგების :D ზეღაგო ვარ რა :D
მოკლედ კოგდა ნიბუტ, ნადეიუს ვ ეტომ წიშიჩილეტიე ვსტრეტიმსია დედკა.